utok

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pondělí Listopad 20 14:10:12 CET 2000

Radek Kohout wrote:

> Preji prijemny den
>
> ----------

> Inetd nejede, a neni dokonce ani v /etc/rc.d/init.d/ .  ani v /usr/sbin
> takze nemam co restartovat.

pak nejspis nemate inetd nainstalovanej, coz vysvetluje i to, ze v
/etc/inetd.conf mate jen ten jeden radek. To ze vam nebezi inetd neni
vubec na skodu, naopak v tomhle pripade vam to zachranilo kuzi.

Pokud to mate RedHat (nebo jinej Linux instalovanej nejakym package
managerem), tak se o pritomnosti inetd muzete presvedcit dotazem
# rpm -qi netkit-base

pokud to nic nevypise, tak opravdu nemate inetd instalovanej. Pokud jo,
tak si jeste overte integritu
# rpm -V netkit-base

Edas