apache a subdomeny

charlie76 na atlas.cz charlie76 na atlas.cz
Pondělí Listopad 20 14:48:01 CET 2000

> co maju subsdomeny spolocne s apachom?

Nevim co maji spolecneho.
Myslel jsem to takto.
Pokut bezi webserver na Win NT musi se domena tretiho radu registrovat u NIC
CZ
(pokud jde o subdomenu k domene .cz) a domena tretiho radu musi mit
prirazenou svoji jedinecnou ip adresu.

Pokud bezi webserver na Linuxu a Apache lze nejakym zpusobem vytvaret aliasy
k domene druheho radu.

Aspon takove jsou moje dosavadni informace. Mozna jsem informovan
nedostatecne :) nevim ...

Muj problem tkvi v tomto:
Mam web server, ktery ma ip adresu. Na tuto ip adresu je zaregistrovana
domena např: neco.cz
Nevim jak vytvorit aliasy ve forme subdomen tretiho stupne.

Kdyz hostuji na serverech bezicich na apache vytvari se subdomeny budto
automaticky z kazdeho vytvoreneho adresare a nebo je tam na to udelany
jednoduchy programek, kterym si subdomenu mohu zridit sam.

Chtel bych neco podobneho zridit i na svem serveru.
Lze to?

Dekuji za precteni a za jakekoli nakopnuti.

Miroslav Kaas