Ceska klavesnice v X Corel Linux 1.2

David Nebesky david na nebesky.com
Pondělí Listopad 20 19:13:06 CET 2000

> Ano, mělo. A zkoušel jste tedy: export LANG="czech" ?

Tento prikaz mam v souboru environment.corel (bez tech uvozovek). To tedy
asi znamena, ze nekde PO vykonani tohoto prikazu se promena prepise jinym
prikazem. Zkousel jsem hledat retezec "export LANG=C" uvnitr souboru, ale
nenasel jsem nic. Nemohu bohuzel prikaz dat na konzoli bezprostredne pred
spustenim X, protoze X se pousteji automaticky a zda se, ze je nelze
ukoncit, jen restartovat.

David Nebesky