wmmount

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Úterý Listopad 21 08:42:06 CET 2000

Jaroslav Ostadal wrote:

> Zdravim
>
> Sys Debian 2.2 potato Wmaker, 2.2.18pre9
>
> takova ptakovinka wmmount udela ikonu v Xsech ... prima clovek nemusi
> mountovat cd z konzole .... a vidi zaplneni disku ...
> instalovano z distribuce pres apt-get
>
> tenhleten programek mi chodil ... az do te doby nez jsem zmenil fonty
> (nejake odmazl a hlavne pridal ceske)
>
> pak haze segmentation fault a to i pres to ze jsem si stahl zdrojacek a
> zkompilil ho
> nechapu nevim nevi nekdo cim by to mohlo byt .. ?

nevim jestli mame na mysli stejnou aplikaci - ja pouzivam mount.app 2.6
(http://mountapp.netpedia.net/), podle popisu je to "An improved version
of WMMount with a GTK based configuration tool!", a funguje to bez
problemu. Koukal jsem do zdrojaku, font se nijak nenastavuje ani
nedetekuje behem kompilace, ALE JE NATVRDO nastavenej ve zdrojakach.
Takze at ho mate nebo nemate v systemu, tak ho to proste chce pouzit.
Padat by to ale snad nemelo, mount.app testuje vysledek nahrani fontu a
pokud font nenahraje, tak by mel vyhodit hlasku "Unable to load font"
(nezkousel jsem to).
Fonty jsou definovany v souboru src/globals.c (nevim jestli i u wmmount)

Edas