newaliases a vice aliases souboru (postfix)

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Úterý Listopad 21 11:58:38 CET 2000

uz jem na to prisel (popis na
http://www.redhat.com/support/docs/faqs/RH-postfix-FAQ/x57.html je fakt
horsi nez nic); musi byt nastaveno oboje:

alias_maps = hash:/etc/postfix/aliases, hash:/etc/postfix/majordomo
alias_database = hash:/etc/postfix/aliases, hash:/etc/postfix/majordomo

pak to vytvori DVA .db soubory a chodi. Ja zil v klamnem presvedceni ze
vysledkem ma byt jeden .db zkompilovany ze dvou textaku.

MP