majordomo a postfix

Ales Horak ales na rupnw.upol.cz
Úterý Listopad 21 12:27:15 CET 2000

> Prosim jede tu nekdo ^^^? Nainstaloval jsem majordomo, oeditoval
> majordomo.cf, udelal pocatecni aliasy atd. Ted si ale nejsem jist vytvarenim
> noveho listu dle dokumentu NEWLIST - ten dokument (nebo ja?) je malicko
> zmateny, nekdy pouzivaji promennou $listdir, jindy pisou
> /usr/test/majordomo-1.94.3/lists atd. a ja se v tom placam - nejaky
> hodne
> jednoduchy priklad by bodl. Pripadne doporuceni nejakych sikovnych skriptu
> (nebo radsi ne, az se to naucim :-).

V adresari $listdir (promenna v majordomo.cf) udelate prazdny soubor se
jmenem <jmeno_listu> a pak majordomovi poslete mail, ktery v tele
obsahuje "config <jmeno_listu> <jmeno_listu>.admin
Majordomo po prijeti tohoto mailu vytvori v adresari $listdir soubor
<jmeno_listu>.conf, ktery je uvnitr docela vystizne okomentovany, takze
neni problem ho editovat.

--
           Ales Horak
           Palacky University Library Sys_admin(void:)