html editor

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Listopad 21 12:35:38 CET 2000

> Nojo, ale já myslel EDITACI v grafice. Jako to dělá například
> Macromedia Dreamweaver, HomeSite v režimu Design,
> Adobe GoLive nebo MS FrontPage (generuje příšerný kód).

Obavam se, ze mate smulu. Jste na platforme, kde se vice veci, nez jen html
(kde je to vice-mene prirozene) resi tak, ze se pise textovy zdrojak. Zacina
se to sice menit, asi tim, jak na Linux prechazeji "Woknari", kteri jsou na
to zvykli, ale zatim jsou to spis prvni vlastovky (Lyx,
nebojaksetotenvecmenuje, pro Tex).
Vasi predstave editoru html by asi nejlepe odpovidala quanta, nebo bluefish
(hledejte na www.freshmeat.net). Ale jsou to zase "jen" specializovane
textove editory.

S pozdravem Zdenek Bohm