SVGATextMode a ATI Rage 128

Úterý Listopad 21 13:23:10 CET 2000

Jiří Mlíka napsal:
> [...]

existuje i v poslednich 2.2.1x, x>=7 aspon kernelech

> To mě zajímá, jak se nastavuje obnovovací frekvence pro frame buffer? Hádám, že

VESA menit nelze, je natvrdo 60Hz :((, ale aty128fb lze pomoci fbset menit i
za behu - stejne jako rozliseni, barevnou hloubku a tak.

> přes fbset, ale nikdy se mi to nepodařilo.

VESA nejde, VGA spis taky ne. Ostatni primo pro danou kartu by mely
(vyzkouseno na aty128fb a g400).

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Try: cat /dev/urandom | perl