Vfat <> fat32 (was: Vadny zip? (mechanika, ovladac?))

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Listopad 21 13:33:22 CET 2000

> Vfat umoznuje Linuxu pouzivat dlouhe nazvy na FAT discich. Neni to
> souborovy
> system. Tzn. ze vfat <> FAT32. Ja to pouzivam vzdycky, kdyz potrebuju
> primontovat nejaky M$ disk. Je to lepsi nez pouzit parametr...  a hele,
> kdyz
> to nepouzivam, ani nevim, jak se to jmenuje, asi ms-dos. Ms-dos dela totez
> bez tech dlouhych nazvu.
> Jestli se nepletu, je to tak, ze ms-dos je jeden ovladac, vfat druhy, ale
> vfat pro svou cinnost potrebuje ms-dos, takze je to nejspis jen nadstavba,
> ktera resi prave jen ty dlouhe nazvy.

> [...]
Ovsem, to je dostatecne vysvetleni.
Me to zmatlo, kdyz jsem premyslel nad problemem s vasi zipkou a kde jste
napsal "Media pouzivam originalne naformatovana - tzn. filesystem vfat".
Mimo jine proc nepouzit pro primountovani parametru auto, kdyz uz by se tedy
nemelo pouzivat msdos nebo vfat.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz