Vfat <> fat32 (was: Vadny zip? (mechanika, ovladac?))

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Listopad 21 14:25:53 CET 2000

Josef Vogeltanz wrote:

> Presne tak. Viz. man mount. Ucelem zrejme je, aby se na jednom zarizeni
> (/dev/fd0, /dev/sda) daly mountovat diskety a vyjimatelne disky s ruznymi
> filesystemy.

ale si st6e si nedocitali ze sa kontroluju aktualne zname FS to znamena
ze ak mate ovladac ako modul a prave ho nik nepouzija tak jadro dany FS
nespozna! riesi sa to potom dvojitim zaznamom vo fstab prvy na vfat a
druhy auto
--
|otazka na radio jerevan: Jsou Windows 95 vir ? |

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000