Mutt, maildir a nove zpravy

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Listopad 21 16:05:33 CET 2000

On 21/11/2000, Tibor Pittich wrote:

> nie je to nahodou set check_new ?

Jestli to dobre chapu, tak check_new dela jenom to, ze se periodicky
kontroluji nove zpravy v te schrance, ktera je zrovna otevrena. Ale i
kdybych to chapal spatne, nic to nemeni, protoze to mam take zapnute.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas