Ipac a mrtg

Středa Listopad 22 02:01:08 CET 2000

On Mon, 20 Nov 2000, Vladimír Kroc wrote:

> chtel jsem se zeptat, zda nema nekdo zkusenosti s prevodem dat z
> programu ipac do mrtg-2.9.4 ?? Pouzivam prevodni program od Tim
> Yunaev. Bohuzel mi neukazuje spravne udaje. Kdyz se podivam do vypisu
> z programu ipac a spocitam si kolik by to melo ukazat, tak jsou to
> uplne rozdilna cisla :-((.

Napadaji mne dve mozne priciny:

1. IP accounting pocita jen IP provoz. Pokud mate nezanedbatelny provoz na
   jinych protokolech (napr. IPX), tak tam bude videt rozdil,
2. sveho casu to bylo tak, ze sitove interfejsy mely pouze pocet
   odeslanych a prijatych paketu a uz ne oktetu, procez si snmpd
   pocty oktetu "domyslelo" tak, ze pocty paketu vynasobilo nejakou
   Cochciho konstantou.