Prevencia porna

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Listopad 22 07:28:23 CET 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> Ne, neslo. Porad ta proxina vidi jen adresy koncovych bodu, ale veskery
> provoz je zasifrovany...ledaze byste mel nejake specialni browsery.

pisal som teoreticky to znamena ze bi proxi sa spojila a spravala bi sa
ako browser takze bi si dostal na proxi odsifrovane telo a to bi si
potom browseru poskitol znova zasifrovane ale tebou. je to krkolomne je
to moj TEORETICKY nazor jak bi to slo ale je tu porusene to oco u
sifrovanichj kaaloch ide :(

--
|otazka na radio jerevan: Jsou Windows 95 vir ? |

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000