Prevencia porna

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Listopad 22 08:56:39 CET 2000

David Trcka wrote:

> To je nesmysl, protoze pro klienta by se ten proxy musel chovat jako
> SSL server,

toto predsa nieje problem abi sa spraval ako SSL server

> tzn. musel by obsahovat vsechny certifikaty vsech serveru, a
> spousta dalsich problemu.

To je pravda ale mohlo bi to ist aj tak ze bi hlasil vzdi len svoj
certifikat alebo bi ako prve spravil pre klienta redir na klasicky web
tim si sa odstranil problem z certifikatom

> Ostatne kvuli tomu (mimo jine) SSL asi vznikl, ne?

preto som napisal ze je to len moj teoreticky napad. a co sa tika mna
som proti akimkolvek zakazom akontrolam tochto tipu. ja bi som spravil
smernice ktore bi uzivatelia museli podpisat a porusenie bi sa trestalo
zakazom vstupu jednoducho bi som vinu zvalil na uzivatelov leba ved vina
je len nanich.

--
|otazka na radio jerevan: Jsou Windows 95 vir ? |

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000