utok (HOWTO-verify-my-rpm-package-with-digital-sign)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Listopad 22 09:15:44 CET 2000

On Tue, 21 Nov 2000, Martin Mačok wrote:

>Samozrejme ;-]
>
>(naposled jsem videl napr. modul, ktery reagoval na urcite ICMP pakety a
>umoznoval tak ovladat system na dalku pres ICMP pakety).

he,  kde to roste? :))

>Ceho chcete delat checksum presne? ... temer na kazdy trik bude
>existovat 'protitrik' ...

To je mi jasne. Jenze nektere protitriky jsou
narocnejsi....

SLo mi  o to, jestli jde udelat 1) md5sum _kodu_ jadra a
md5sum _kodu_ vsech zavedenych modulu jadra...

>bye
napodobne

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)