GNOME nebo KDE ?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Listopad 22 09:22:27 CET 2000

On Wed, 22 Nov 2000, Michal Zelenka wrote:

>Poradte prosim
>
>Zacal jsem programovat v GNOME, ale zda se mi, ze system programovani pro KDE je modernejsi.
>Rad bych se vydal spravnym smerem a ktery z techto systemu ma budoucnost.
>Nekolik let programuji v C++ (Visual Studio a Borland Bulder) pro MS Windows aplikace spise
>tecnicko-inzenyskeho smeru pripadne GIS typu. Linux me zacal zajimat jako alternativa.

Pokud uz nekolik let programujete, tak asi mate  na  to,
abyste se poradne porozhledl sam :))

Me osobne se vic libi GNOME, protoze (aspon v
pocatcich) meli veci lepe promyslene..

.. na druhou stranu GNOME je zalozenena c-cku (i kdyz
samozrejme c++ bindings k tomu jsou), KDE je cele v c++

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)