John The Ripper

Jan Polacek Jan.Polacek na f21.n420.z2.fido.cz
Úterý Listopad 21 11:23:06 CET 2000

Zdarec All,

Zkousel jsem si John The Rippera na svoji linuxovy masince a byl jsem
docela prekvapenej. Jedno heslo nasel okamzite, dalsi hesla byly v
pohode. No, tak sem ho nechal bezet metodou brute force na tu cast
passwd, ktera me zajimala. Za 4 dny, coz se mi nezda nijak extremne
hodne jsem nasel svoje sedmimistne heslo.
Myslim, ze neni na skodu si trosku otestovat vas server, abyste videli,
jak uzivatele prdi, nebo neprdi na bezpecnost. Krome toho si myslim, ze
sedmimistne heslo ma i lecktery root. Muj pocitac neni zadna extra
trida, je to tak trosku prapodivne pretaktovana K6-2 na ponekud
zvlastni frekvenci 366MHz. Pameti to moc nema, ale to je stejne jedno,
ripper skoro zadnou nepotrebuje, zato jakmile ho spustite, bezi vam
procesor permanentne minimalne na 90% vykonu.

Cauky
                                                  Honza đB-Q