NTP 4 (RH 7.0) nechce odpovidat

Michal Zejdl zejdl na suas.cz
Středa Listopad 22 09:40:32 CET 2000

Přeji pěkný den,
    zatím se mi nepodařilo nastavit NTP server z distribuce Red Hat 7.0
tak, aby odpovídal. Kašle na jiné NTP (3, 4, client, peer), SNTP
(AboutTime), ntptrace, ntpdate. Zkoušel jsem si hrát s parametrem
restrict, dokonce jsem vyzkoušel i hosts.allow, ale bez výsledku.
Poslouchá na všech rozhraních (udp/123). V debug módu 255 řekne že
přijal požadavek, ale neodpoví. Sám se synchronizuje bez problémů (na
peer i server). Podotýkám, že jsem si manuál přečetl takřka celý (to ale
neznamená, že bych všemu rozuměl).

[root na rachab /root]# ntptrace
localhost:      *Timeout*
[root na rachab /root]# ntpdate -q localhost
server 127.0.0.1, stratum 0, offset 0.000000, delay 0.00000
22 Nov 09:30:50 ntpdate[23700]: no server suitable for synchronization
found

    Poradí někdo? Neurazím se, když mi vynadáte, ale bude mi smutno,
když mi zase nikdo neodpoví. :-)
    Pěkný den.

--
Ing. Michal Zejdl                       e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovska uhelna, a.s.                 tel.: +420 168 64-5418