twinhead

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Listopad 22 09:57:32 CET 2000

Petr Lascak wrote:
> nechodi.
>
> zde bych zkusil ALSU www.alsa-project.org

kedze kosela je blisia ako kabat tak bi som ostal u OSS

najjednoduchsie zvukovku rozchodis cez sndconfig len potom bolo treba
opravit zaznam v /etc/conf.modules kde je dany ioport na OPL-ko (388) a
treba ho zmanit na midiport to je pravdepodobne 330.

alebo posli svoj conf.modules a isapnp.conf a co je v doc tomu moc never
ja mam zvukovku na doske a podla doc som to rozchodil ako mssounsdistem
a podla mna ztoho bol soundblaster16 z duplexom ;)

--
|otazka na radio jerevan: Jsou Windows 95 vir ? |

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000