utok (HOWTO-verify-my-rpm-package-with-digital-sign)

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Listopad 22 12:19:32 CET 2000

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek schrieb in Nachricht
<3A1B7C37.B5BCD7CF na fonet.cz>...

> '-) - bohuzel Pavel ma pravdu, osobne jsem zaznamenal pripad, ze si
>utocnik zjistil, ze pouzivam tripwire a prebuildil mi databazi,

tripwire (resp. hocico ine) s databazou na tom istom stroji a bez
nejakeho digitalneho podpisu tejto databazy, ktory sa pri kontrole
konzistencie aj pouzije, je vcelku na dve veci.

> konzistence se kontrolovala 1x za den v 4:00

A toto je tiez na dve veci - pokial vam utocnik nabura system,
integrita cohokolvek na tej masine je otazna. To si rovno
mozete dat do cronu mail, ze je vsetko v poriadku :-)

Zdravi
--
                                               Stano