John The Ripper

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Listopad 22 12:43:11 CET 2000

Leo Hadacz wrote:

> Jenze brute force algoritmus prece nevi, ktere znaky se v tom hesle
> pouzili. Proto musi vyzkouset v obou pripadech vsechny znaky. Proto hlasuji
> pro "hackers" (tedy ciste teoreticky, jen pri brute force algoritmu :-)

ale ja robit algoritmus tak najprv skusam cisla, a pismena a az potom
ostatne znamky lebo malokto pouziva ine a preco zbitocne skusat znaky
ktore maju malu pravdepodobnost?

--
|otazka na radio jerevan: Jsou Windows 95 vir ? |

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000