MARS - Novell server

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Středa Listopad 22 14:05:06 CET 2000

Jiri Barta wrote:

> A ono to funguje, huráááá, ale pouze pod Windows, DOS client nic
> nevidi nic, a tak se nepripoji.... nevite PROČ???
>
> v net.cfg mám:
> Link driver ne2000
>    frame ethernet_802.3
>   int 12
>   port 300

Hm, napada ma zkusit povolit i frame ethernet_802.2 v net.cfg, pripadne
pak si hrat s polozkou 400, 401, 402 v nwserv.conf - bohuzel tady uz
varim z vody, nenapada me prilis, kde muze byt problem. Co rika
slist.exe na te DOSove stanici ? Najde alespon nejaky server ?

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !