Licq 0.85+ a qt 2.2.0+

Lukas Hejtmanek xhejtman na fi.muni.cz
Středa Listopad 22 15:08:40 CET 2000

Zdravim,

tusi nekdo, co mam spatne nastavene, kdyz mi licq nezobrazuje spravne
ceske znaky?

Kdyz dam v nastaveni, ze chci iso-8859-2 font, tak mi misto e,s,c,r,z s
hackem zobrazi jen '?' a ostatni (pravdep. ty, co jsou i v iso-1)
zobrazi spravne. Kdyz dam font iso-8859-1, tak zobrazuje misto e-z s
hackem jejich iso-1 ekvivalenty. Mam vyexportovane LC_CTYPE=cs_CZ,
LANG=en_US. Nepomohlo ani LC_ALL=cs_CZ, pak to napr. mluvi cesky, ale i
ty hlasky a popisy v menu
maji spatny font. Ten samotny iso-2 font tam je, po jeho vybrani se
zmeni rez zobrazovaneho fontu, ovsem hacky to nezobrazuje.

Funguje to nekomu? Mne to fungovalo s nejakou starou verzi licq a qt a
od jiste verze (uz nevim ktere) to proste cesky psat odmita.

--
              Thnx&cya
            Luke - vidmák