Squid delay pools

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Středa Listopad 22 15:43:00 CET 2000

> potreboval by som cez squida obmedzit jedneho usera na sieti, kvoli
> velkemu traficu. Bohuzial ho nemozem odstrihnut uplne a ani mu navolit
> pevnu sirku kanala (je to syn riaditela:( ). Predstava je, aby pri
> suboroch do cca 500kB siel naplno a nad 500kB nejakou rychlostou.

To se podle me neda (ani nijakou "ocuravkou" :)) pomoci squida
udelat. Bohuzel delay_pools jsou dost k nicemu. Ja jsem zase
treba chtel squida naucit posilat to co ma nakesovany bez
omezeni rychlosti a taky jsem pohorel. (sakra to by byla pohoda
umet podle toho delat ACL :))...

...na takovy mam jiny reseni: shaper, mereni prenosu a pokud
napr. petiminutovy prumer (to je pohoda - taham ho z MRTG:))
preleze nejakou hodnotu, linku omezim do te doby, nez prenos
klesne.  Tohle lidem zajisti rychly odezvy a "nabeh" webu, rychlou
postu apod., ale pokud toho tahaji vic tak je to proste oseka.

JaCi

 E C O n e t     - Jaroslav "Ciba"  Cibulka - JaCi
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191