John The Ripper

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Středa Listopad 22 16:40:15 CET 2000

On Wed, Nov 22, 2000 at 02:41:34PM +0100, Martin Mačok wrote:

> Hlasujte si pro co chcete a pouzivejte si co chcete, kdyz nam neverite a
> myslite si, ze vsichni pouzivaji stupidni brute-forcing. John The Ripper
> pouzivaji totiz jen nemozni lameeeerz ;-)

Ja si nemyslim, ze vsichni pouzivaji stupidni brute-force, ani jsem to
nenapsal, ani to z toho, co jsem napsal neplyne. Kde jste to sebral? Pokud
se zabyvate jasnovidectvim, tak musim konstatovat, ze Vam to moc nejde.

> (vy totiz tvrdite, ze "hackers" je lepsi heslo, protoze uplne stupidni
> metoda brute-forcingu ho najde pozdeji.

Nic takoveho jsem nikdy netvrdil. FYI, tvrdil jsem, ze pokud bychom se
omezili pouze na crackovani hesla brute-force algoritmem, tak je heslo
"hackers" lepsi, nez "k*L#9_".

> Fakt, ze tu stupidni metodu
> nikdo nepouziva, to je jen cista teorie, ze?).

Nikdy jsem netvrdil, ze tu stupidni metodu vsichni pouzivaji. Pokud mate
jiny nazor, tak me prosim citujte.

> bye
>
> P.S. Muzete si do /etc/motd pridat:
>
> Prosim pripadne crackery, aby nepouzivali slovnikove metody, ani
> statisticke vylepseni brute-forcingu pres nejpouzivanejsi pismena, ale
> brute-forcing pres celou ASCII a to tak, ze nejprve budou zkouset
> vsechna kratsi slova a az pak ta delsi.  Dekuji. Preji uspesny lov.
>                                         4dm1n13tr4t0r

Zda se, ze narozdil od p. Moravce alespon chapete, ze brute-force znamena
vyzkouseni vsech moznosti.

On Wed, 22 Nov 2000 13:03:53 +0100, Martin 'Goran' Moravec wrote:

> neni brute-force jako brute force
> treba takove john -i:alpha......
> je vyhodne, protoze je rychlejsi a ulovi mnoho uzivatelu
> (i toho s heslem hackers:-)
> a navic je to stale brute-force

Jenze to, ze se maji pouzit jen alfanumericke znaky, uz je informace navic.
To neni cisty brute-force, jak se jiz snazil naznacit p. Mačok.

Leo

P.S. Jinak pote, co jsem se ocistil od spiny, ktera na me byla zcela
neocekavane vrzena, navrhuji tento thread ukoncit.

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/