BreezeNET

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Středa Listopad 22 15:39:24 CET 2000

Zdravim

Dostanete antenu na strechu. Ta je propojena pomerne silnym koaxem s takovou
malou krabickou. Krabicka je napajena z 220V zasuvky (240V at mne nekdo
neopravuje) a vede z ni primo RJ-cko, tedy kroucena dvoulinka.

No a z teto "krabicky" jsou tedy beznym TP kabelem vedena data do bezne
sitove karty (staci bohate 10Mbps) do bezneho pocitace.

Drivery potrebujete jen ty k sitove karte, BreezeNET je pro Vasi vlastne
neviditelny a o jeho provoz se stara provider.

Jeste jinak receno. Nachystejte PC se sitovou kartou a az Vam to namontuji,
tak do ni strcite kabel jako kdyby se jednalo o beznou "pevnou" sit. Vasi IP
adresu a masku pro tu sitovku Vam sdeli provider.

--
Kolbis

"Jirka 'Eagle' Novak" <eagle na unicode.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3a1bd401 na news.cvut.cz...