BreezeNET

Zdenek Svarc svarc na breclav.net
Středa Listopad 22 18:08:45 CET 2000

> Dostanete antenu na strechu. Ta je propojena pomerne silnym koaxem s
takovou
> malou krabickou. Krabicka je napajena z 220V zasuvky (240V at mne nekdo
> neopravuje) a vede z ni primo RJ-cko, tedy kroucena dvoulinka.

"Silny" kabel RLA není podminkou, pokud je utlum na druhem miste (antena se
silným ziskem, kratka vzdalenost, kratky svod), pak lze v pohode pouzit
stary znamy koaxialni kabel RG-58. Je to mnohem levnejsi.

> No a z teto "krabicky" jsou tedy beznym TP kabelem vedena data do bezne
> sitove karty (staci bohate 10Mbps) do bezneho pocitace.

Pokud se nejedna o BreezeLink, tam je to seriove rozhranni. Neznam ale
zadneho providera, ktery by provozoval BreezeLinky.

    zd