xterm + vim + mys

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Listopad 22 20:06:40 CET 2000

On 22/11/2000, Leo Hadacz wrote:

> A jak to delate? Kdyz se zapnu do INSERT (paste), stisk F4 mi jen vypise
> <xF4>. Mam verzi 5.5.

Ja mam sice mam verzi 5.7, ale snad by to melo fungovat i ve starsich. V
kazdem pripade zkuste zadat tu klavesu pri nastaveni pastetoggle pres
Ctrl+V, mam pocit, ze ne vzdy funguji tyhle symbolicke nazvy spravne.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas