o co sa jedna ?

Michal Zejdl zejdl na suas.cz
Čtvrtek Listopad 23 10:23:26 CET 2000

Milan Suchanek wrote:

> Mam dojem, ze na tehle portech se mezi sebou "bavi" mikrovlnne spoje
> SkyWalker, neco podobnyho jsem tcpdumpem odchytil take...

    SkyWalker na 100%.
    Reaguji na to proto, že jich tady na síti máme relativně dost a rádi
bychom si od toho bcastu pomohli. To proč ten paket vypadá tak, jak vypadá, je
na dlouhé povídání, které by stejně bylo mimo etiku této konference. Jen
poznamenávám, že výše uvedené pakety sbírá modul skymon.nlm na NetWare serveru
a zobrazuje stavy mikrovlnnych spojů do tabulky. Na každé síti máme redirektor
těchto paketů (Linux) na ten sledovací NetWare server.
    To o co mi jde je realizovat filtr na tyhle pakety. Co říkáte nápadu dát
před každý SkyWalker Linux bridge?

--
Ing. Michal Zejdl                       e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovska uhelna, a.s.                 tel.: +420 168 64-5418