Redirect UDP ?

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Čtvrtek Listopad 23 14:21:49 CET 2000

Petr Kincl wrote:

> Dobry den.
> Potreboval bych udelat redirect UDP komunikace dovnitr site za masq. Program redir, ktery lze pouzit na TCP porty, nefunguje na UDP. Existuje neco obdobneho pro UDP? Resil by to NAT, ale nejsem z prohledani archivu moudry. Je nejaka dobra dokumentace k NATu. IP ROUTE od Kuznetsova jsem nasel, ale dokumentace k NATu tam neni, spise se to zameruje na QoS.

Stahnete si z freshmeatu ipmasqadm, zkompilujte (potrebujete to mit
povolene i v kernelu) a pak uz jednoduse pouzijete prikaz

/usr/sbin/ipmasqadm portfw -a -P udp -L vnejsi_ip port -R vnitrni_ip
port a pojede to.

Jarda Stribrsky