Maildrop a jeho konfigurace

Radoslav Bodo bodik na students.zcu.cz
Čtvrtek Listopad 23 16:57:39 CET 2000

Dobry den,

  Chtel bych si misto Procmailu na trideni posty rozchodit Maildrop, ale
bohuzel z jeho dokumentace nejsem prilis moudry (jedna se mi presne o
nastaveni ruznych promennych typu DEFAULT, MAILDIR, ...)

  Timto bych chtel poprosit lidicky, kteri tento program posilaji jestli
by mi nemohli poslat jejich soubor ~/.mailfilter zbaveny veskerych
duvernych informaci prosim na mou adresu bodik na students.zcu.cz, protoze
jsem nikde v dokumentaci ani na domovskych strankach Maildropu
nenasel zadny komplexni priklad (vzdy jen uryvky).

  Take bych chtel pozadat jestli nekdo vite jak maildrop rozchodit s
eximem (vsude jsem nasel pouze se sendmailem). U procmailu jsem to
vyresil radkou (to jsem vycucal z dokumentace a prikladu k procmailu):
|/usr/bin/procmail
v souboru ~/.forward, ale na maildrop to nejak nefungovalo (ani kdyz jsem
pripojil parametr -d :(((

Velice Vam dekuji

bodik

                                          Radoslav 'bodik' Bodo