Netscape 6.0

Jarda Mikulík jarda.mikulik na fire.cz
Čtvrtek Listopad 23 17:10:11 CET 2000

Milan Kerslager wrote:

> koukam, ze jeste neproslo oznameni o novem Netscape 6. Vyzkousel jsem ho
> zatim jen ve Windows a na prvni pohled je to dost hezke. Jedina nevyhoda
> je zpusob animace, ktery dava pocit, ze to je pomale. Nicmene srovnani s
> Explorerem a starsim Netscape mi neprineslo dukaz, ze to skutecne
> pomalejsi je. Prvni reakce, ktere jsem cetl jsou bud zatracujici nebo
> naopak velmi povzbudive, takze vyzkousejte radsi sami :-)

Pod Windousama je pomaly jen Xicht (rozumej UI) a taky kdyz je mene
pameti v systemu tak Wokna pracuji pomalu s pridelovanim pameti, jinak
tahani a zobrazování stranek a taky treba prace s newsama (tahani
hlavicek a zprav) je rychlejsí nez NC 4.xx a MS IE 5.x.
Ovsem pod linuxem jsem nechapal! Startuje mi rychleji nez NC 4.76 pod
Linuxem. A je i rychlejsi kompletne. Navic stranky s formularema
vypadaji stejne jak pod Windows tak pod Linuxem. Proste jsem spokojeny s
odvedenou praci programatoru.

           Jarda Mikulik