Unable to handle kernel NULL pointer dereference ...

Jan Kara jack na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 23 18:53:11 CET 2000

> Dobry den,
>
> obcas se mi ve /var/log/messages objevi nasledujici zaznam (nebo neco
> podobneho). Nekdy nasleduje zatuhnuti, ale treba az po nekolika hodinach.
> Mohl by mi nekdo poradit, kde je chyba?
  Chyba je bud v kernelu, nebo v hardwaru. Protoze je to opravdu
NULL dereference, tak bych podezrival spise ten kernel. Kazdopadne
co je to za verzi kernelu? Mohl byste tu hlasku prohnat skrz ksymoops
(viz linux/Documentation/oops-tracing.txt).

							Honza