pamet a mys

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 23 20:06:33 CET 2000

On Thu, 23 Nov 2000, Jan Polzer wrote:

> V pocitaci mam 112 MB RAM ( 64+32+16 ). Linux vsak detekuje jen 64 MB ( SuSE
> Linux 6.4 i jine distribuce ). Do /etc/lilo.conf jsem sice pridal
> append="mem=112M" ale nebylo to nic platne.

Po editaci konfiguraku LILA ho musite preinstalovat (prikazem lilo).

> Dale mam problem s optickou mysi Arowana, je to mys s koleckem na
> PS/2, ale kolecko nefunguje; pri nastaveni mysi jako MS Intellimouse v
> X nefunguje ( kurzor odejede do rohu a konec ). S mysi mam problem jen
> v SuSE 6.4, napriklad v Mandrake 7.1 funguje spravne.

Tak si ji v SuSE nakonfigurujte podle konfigurace v Mandraku. V
konfiguracnim souboru X serveru /etc/X11/XF86Config se inspirujte sekci
Pointer. Vypada nejak takhle (Vy tam patrne budete mit neco jineho, tohle
je pro tritlacitkovy Genius.):

Section "Pointer"
    Protocol    "MouseSystems"
    Device      "/dev/mouse"