VYRESENO - OT: DNS aktualizace

Jiri Licek jirka na sunnet.st
Čtvrtek Listopad 23 21:16:10 CET 2000

> bud jsem to nepochopil ja (Vas dotaz) nebo Vy (princip DNS)
> co se ma v tech ostatnich zonach projevit ?
nemyslel jsem tim projev v ostatnich zonach (princip DNS snad chapu:)

> nemyslel jste tim spis jak dlouho se ty zaznamy kesuji ?
> od toho je TTL (time-to-live)
ano, myslel jsem cache, nebyl jsem si jisty, jak presne je to s TTL pro
jednotlive recordy, kdyz je specifikovana platnost pouze pro SOA - pro ty
kdo by se chteli ptat: TTL v SOA plati pro vsechny recordy, pokud nemaji
vlastni TTL specifikovano

> ps: zkuste se prosim podivat na DNS howto, myslim ze usetrite
> spoustu casu, ktery byste stravil psanim dotazu
ja vim, to je vlastnost nas lenochu - zkusit se zeptat, jestli nekdo
neodpovi hned - navic to nesouvisi s Linuxem :) - omlouval jsem se za OT

> hezky vecer
napodobne a diky Vam i panu Ohnesorgovi

Jirka Licek, Chrudim