Prevencia porna

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Listopad 24 07:26:51 CET 2000

> Faktom je, ze mna tento sposob prznenia jazyka otravuje dost,
> taky text je tazko citatelny  a Vase prispevky casto z tohoto
> dovodu preskakujem. Ak ste dyslektik, zozente si spell checker,
> ak to robite z nejakeho cudneho frajerstva, skuste s tym prosim
> skoncit.

Skoda ze uz toto je parkrat aj v archive ale dobre.
Kebi som to robil z frajerstva tak pisem inak ze ano.
A opravim vas kebi som bol dyslektik tak mam problemi citat, ale ja som
disgrafik to znamena ze mam problemi z pisanim a tiez zalezi natom jak
sa ponahlam ked pisem dost pomali tak casti chyb zachytim.

--
|otazka na radio jerevan: Jsou Windows 95 vir ? |

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000