numericka klavesnice

Vaclav Stepan w na bobr0.fjfi.cvut.cz
Pátek Listopad 24 07:50:59 CET 2000

On Wed, Nov 22, 2000 at 10:48:36PM +0100, Jaroslav Ostadal wrote:
> Zdravim,
>
> 2.2.18pre9 Debian 2.2. Potato, WindowMaker,
>
> 1)
> kam mam prosim sahnou ... abych donutil v Xtermu a Wtermu
> fungovat Numerickou klavesnici ?

<joke> NumLock? </joke>

> 2)
> Kam mam sahnout abych zmenil font fixed ... tzn popisy menu(napr v
> netscape)
> atd ... zkousel jsem v /etc/gtk/gtkrcd.iso8859-2
> nic.

Jestli myslite, aby ``fixed'' byl alias na neco jineho, hledejte
fonts.alias soubory v adresari, kde mate fonty pro X (adresare vypsane
v /etc/X11/fs/config nebo /etc/X11/XF86Config).

> 3)Bash_profile se mi pravdepodobne nespousti v Xwindow ... kdyz si
> spustim konzoli v okne nevim cim to. nebo pripadne je nekde zvlast
> bash_profile jen pro Xwindow ?

man bash:
-noprofile
                 Do not read either the system-wide startup  file
                 /etc/profile  or any of the personal initializa­
                 tion files  ~/.bash_profile,  ~/.bash_login,  or
                 ~/.profile.   By  default,  bash  normally reads
                 these files when it is invoked as a login  shell
                 (see INVOCATION below).

Pokud bash nespoustite jako login shell, musite explicitne rici,
ze se ma neco nacist (IMHO).

Pekny den

Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz