IS pod LINUX od ing. Karel Jačko

Pátek Listopad 24 10:38:17 CET 2000

On Thu, 23 Nov 2000, karnadan wrote:

> Zaujal mě princip na kterém se šíří OS LINUX a jeho aplikace. Měl bych
> zájem se zapojit jako bezplatný konzulant analytik při vývoji IS,
> který by bylo možno v zásadě volně šířit na platformě LINUX, ale
> netrpěl by dětskými nemocemi začínajících řešení

To bude na zacatku trpet vzdycky, zejo :-)

Podival bych se treba na http://sourceforge.net/, kde ma stranky spousta
projektu. Treba se nejaky podobny uz nacaty najde...

Asi nejlepsi by bylo najit firmu, ktera za mirny obolus (resp. uvolneni
zamestnace na cast jeho uvazku) bude sponzorovat programatora(y), ktery to
bude programovat jako OpenSource reseni. K tomu staci, aby ta firma
pochopila, ze jako OpenSource projekt se zrejme najdou nejaci lide, kteri
(zdarma) prispeji.

Bohuzel obvykle firmy vidi, ze davaji tem ostatnim neco "zadarmo".
Neuvedomuji si (tj. nezapocitaji si), ze sami pouzivaji tunu SW zadarmo
(vcetne jadra Linuxu). Principem v podstate jde o jakousi distribuci
nakladu, kde se kazdy stara o sve lokalni zabezpeceni a jsou odbourany
dalkove krizove platby za vyuzivani SW (v idelanim pripade samozrejme).

--
                        Milan Kerslager