dodatocne poznatky

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Listopad 24 10:38:32 CET 2000

Zdravim.
Chcel by som sa spytat na 2 veci. Precital som si HOWTO na raid a nieco by
som potreboval upresnit. V konfiguracii sa pouzivaju particie.
Povedzme ze chcem spravit RAID1. Staci uviest /dev/hda alebo musim do
konfigu nacpat vsetky particie ?

Dalsia otazka bude asi pre tych co si privyrabaju ako provideri.
Pri pouziti ipchains spravim chains pomocou ktoreho pocitam, kolko
pretieklo dat. Mna by zaujimalo ako riesite situaciu, ked as stroj
rebootuje. Niekde si ulozite stav a potom ho date nacitat do systemu,
alebo ho zapisujete do nejakeho logu ? Ako potom uctujete celkvy stav ?
Pomocou logov matematicky spocitate kolko bolo toho preneseneho alebo ako
?

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2