Netscape 6.0

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pátek Listopad 24 11:06:03 CET 2000

Milan Kerslager wrote:

> Dobry den,
>
> chtel bych modifikovat Czech-HOWTO, tak jestli to je neco jineho (nez je
> tam), rad to tam s Vasim svolenim pripisu, kdyz mi to poslete.

posilam vam to na privat adresu.
Pro vsechny: nabizeny reseni funguje v NN 4.x. Jak mi pred chvili napsal
Michal Fric v NN 6.0 to nefunguje - mozna je potreba do neceho vrtnout,
ja ovsem NN 6.0 ani Mozillu nemam, takze to nezkusim. Pokud se to nekomu
povede tak je to jeho +.
Dalsi omezeni ma tohle reseni: Bez ohledu na fonty za strance tiskne
proporcionalni pismo fontem Times New Roman, monotype fontem Courier New
Roman.
Jo a taky to neni moje reseni, ten skript mam od Honzy Redla, kde ho
vzal on, nevim, ale myslim, ze to ma taky od nekoho dalsiho, nebo z
nejaky konference. Proste neni to nic novyho a pouziva to mozna vic
lidi, nez si sam myslim.

Edas