gpm v repeating mode

Pátek Listopad 24 14:06:55 CET 2000

Cafte
mam tu mysku 3tlacidlovu dtk ale xfree mi nevedeli najst tretie tlacidlo...
pouzil som gpm v repeating mode (typ mousesystems) a uz to ide (repeat v
microsoft mode nesiel resp neslo 3. tlacidlo).

Momentalne mam ten problem ze obcas ked pohnem mysou z nicoho nic sa
generuje stisk 3. tlacidla a mne to urobi paste co je velmi neprijemne
hlavne ked predtym sa inym stiskom (prestiskom) oznacila cela obrazovka a
tiez v programoch ktore su klavesami ovladane (vi).

o takomto probleme som este nepocul nepozna to niekto ? alebo nebodaj
riesenie:)
 Windows 2000: 640 MB ought to be enough for anybody

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000