? BackSpace na RH7.0

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pátek Listopad 24 14:13:23 CET 2000

Robert Vojta <vojta na ipex.cz> wrote:
> # Nebude to tim, ze ne vsichni maji na pevnou linku (nebo zamestnavatele, co jim
> # ji sponzoruje) ?
>
>   Prosim? Takže to mám chápat tak, že když se teda z domu připojím modemem
> tak můžu poslat jakoukoli otázku do této konference? Takže když už teda máme
> modem, tak těm co mají pevnou linku "zadarmo" to pěkně znepříjemníme a ať
> si počtou? To nemyslíte vážně, že ne?

Asi jste to spatne pochopil. Jde o to, ze pokud je nekdo na dial-upu, tak
v zajmu uspory nejake te koruny (a prihorseni ekonomicke situace Ceskeho
Telecomu:-)) se pripoji, stahne nove prispevky, a odpoji. Prispevky si
precte a napise nejake vlastni. Nakonec se zase pripoji, stahne nove
prispevky a posle vlastni. Nevim jak bych Vam to uz rekl polopaticteji,
abyste to pochopil, ale evidentne jste jeste nikdy nebyl touto prisernou
metodou pripojen.

S pozdravem

Mila Kuchta