Netscape 6.0

David Olszyński xolszyns na fi.muni.cz
Pátek Listopad 24 14:43:37 CET 2000

> Nemam ani jeden z problemu, ktere popisujes. Asi chyba u tebe. Pod
> Windowsama i Linuxem jsem s nim velmi spokojen!

Kdyz jsem videl, jak tu o nem lide basni (i kdyz paradoxne vetsina z nich
brouzda z windows:-), tak jsem zapochyboval a zkusil ho jeste jednou.
Tentokrat na me prisel jeste s veselejsim trikem (jinak ty predchozi
problemy setrvaly).
Nezobrazuje obrazky.
Napr. http://www.fi.muni.cz/~xolszyns/algebra-shot.jpg
se mi zobrazi jen jako sede okno s url misto obrazku (ano, mam zvoleno
accept all images).
Na http://www.cafepress.com/kde taky zadna tricka ani hrnky nevidim.
Kdyz tahle URL zkusim s NN4.6 tak vidim to, co cekam.

Mozna mam nekde nejakou hloupost v nastaveni, to pripoustim, ale jestli se
takhle chova bezprostredne po nainstalovani, tak je to opravdu podezrele.
								    HISAAK