diald a PAP/CHAP

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pátek Listopad 24 16:17:10 CET 2000

Bez problemu

/etc/ppp/options
name loginname
noauth

/etc/diald/connect
USERNAME=""
PASSWD_CHAT_SEQ=""
PASSWORD=""
PROMPT=""
PROTOCOL_START=""

Myslim, ze jsem nemusel nic extra nastavovat v zadnym konfiguraku, aby
to chodilo. Co je to presne za  problem ?

	Jarda

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> ma niekto rozchodeny diald 0.16 s autorizaciou cez PAP/CHAP ?
> cez script to rozchodim v pohode ..
> tak isto cisto len dial cez ppp .. ale connect pre diald ani nahodou ..
> ( diald potrebujem z historickych dovodov, takze dial-on-demand ppp mi
> nepomoze )

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !