Problemy v komunikaci s Oraclem

David Toman dtoman na aapf.cz
Pátek Listopad 24 16:05:39 CET 2000

Něco podobného se nám stávalo, když jsme přešli z Oracle 7 na Oracle 8, najednou
začali 16-ti bitoví klienti ztrácet spojení (jde o účetní program). Jakou to vyhodí
chybovou hlášku na klientovi? Není to náhodou ORA-03113 ? Pokud ano, je to problém
na klientovi. Snažili jsme se najít řešení společně s hotlajnou Oraclu, ale
bezvýsledně. Nakonec nám doporučili překompilovat klienta na 32 bitů, to ale nebylo
možné (ukončení smlouvy s autorem sw z naší strany a následná neochota autora k
opětnému navázání spolupráce). Takže návrat zpět k verzi 7.3.4 :-(

V současnosti držíme verzi 7.3.4 pouze pro potřeby účetnictví a vše ostatní jede na
8.1.6

S pozdravem
D. Toman

--

This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO Penzijni fond, a.s.     fax    : +420 19 7733290
Tylova 57              GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic     e-mail : dtoman na aapf.cz