GTK - problem s uzavrenim okna

Stanislav Šípek almara na almara.cz
Pátek Listopad 24 17:25:16 CET 2000

> Take zacinam s GTK+ (tedy spise s wrapperem GTK--) takze poradit si
> netroufam, ale hodne veci se da odkoukat z uz hotovych programu. Ja
> kdyz si nevim rady, tak se podivam do zdrojaku programu Dia (napr.). Vzdyt
> od toho to je open source ne?

Dival jsem se do tech zdrojaku a taky jsem si to DIA vyzkousel a ma tu samou
chybu. Zkuste si otevrit okno "konfigurace", zavrit ho krizkem vpravo nahore
(ne tlacitkem zavrit), pak ho znovu otevrit a po stisku krizku to 100% spadne.
Zrejme  asi chyba v GTK. Da se to nejak osetrit nebo odstranit?

Standa