Jak přeskládat partitions? VYŘE©ENO

Martin Kamín Shaka kamin na atlas.cz
Pátek Listopad 24 19:27:01 CET 2000

Děkuji všem za reakce, zejména tomu pánovi mimo konferenci.
Řešením bylo zazálohovat obsah logické partition, smazat ji, vytvoři si
ve volném 2GB prostoru prostoru (/dev/hda3) primární linuxovou a ve
zbytku (za /dev/hda3) Rozšířenou a do ní nasekat swap a všechny další.

Toto řešení (použítí format a fdisk) zabralo hodinu a nevyužilo 20 MB
disku.
Poučení pro mě: do Rozšířené partition lze vložit dostatečný počet
partitions i ne-Windows typu.

Martin Kamín

Daląí informace o konferenci Linux