Netscape 6.0

David Olszyński xolszyns na fi.muni.cz
Pátek Listopad 24 21:22:47 CET 2000

> Ciao

> nejaky zdojaky?

Spravne! :-)

> tricka s KDE motivem
>

> vidim bez problemu vsechno... Netscape6 pod Potato... co vic rict?
> Netcape neni 6 ale 1..-)

Ja tomu nerozumim. Asi je extremne cytlivy a kdyz uciti nekoho, kdo ho
nema rad, tak ho taky nema rad. :-)

> nejste za nejakou proxy?

Za proxy nejsem a navic v netscapu4 to vidim dobre.

> nechybi nejaka knihovna? Neni spatne slinkovana..

Stahnul jsem celych tech 30MB z ftp.nescape.com a nainstaloval to. Nevim,
co by mu mohlo chybet. Rozhodne si na nic nestezuje.

> netscape vypisuje na terminal hlasky.. treba by se to z nich dalo poznat..?

Nedalo. Jedine co mi napise je:
Document http://www.fi.muni.cz/~xolszyns/algebra-shot.jpg loaded
successfully

Na to, ze mi zobrazi misto obrazku jen text, to ale moc uspesne neni.
								HISAAK