? BackSpace na RH7.0

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pátek Listopad 24 22:45:22 CET 2000

Robert Vojta <vojta na ipex.cz> wrote:
>   Ja vim, ze to stoji penize, ale ty lidi co si to ctou a odpovidaji to
> taky stoji cas (= penize). Kdyz nevim, tak hledam, kdyz selzou vsechny
> metody, tak se ptam. Kdyz si koupite v obchode knizku, taky neco stoji,
> kdyz si prohledate archiv, taky to bude stat penize, rozdil v tom
> nevidim. Proste za informace se plati a zaznelo tady uz tolikrat, ze to
> proste neni bezplatna hotline, ale to je porad dokola. Nebo to muzem
> udelat jinak - ptejte se treba 1000x dokola, ale ten kdo se zepta potom
> zaplati tomu kdo odpovedel treba 50,-Kc. Asi ne, co? Vite, kdyz je neco
> [...]

Ale s tim naprosto souhlasim, potud si rozumime. Ja komentoval jenom
duvod proc se tady objevuji ve velmi kratkem casovem rozestupu stejne
prispevky, nebo a to casteji docela stejne, dalo by se rici duplicitni,
odpovedi.

Osobne nejsem sice odkazan na dial-up, ale v praci na to proste neni
cas, alespon pro tu cast populace, ktera musi produkovat nejake prokazatelne
vysledky. Ne kazdy muze byt spravce site, ktery pokud se nic nedeje, ma
volno:-(.

S pozdravem

Mila Kuchta