Problemy s upgrade srveru RH 6.2CZ

Sobota Listopad 25 00:53:35 CET 2000

On Thu, 23 Nov 2000, Igor Bujna wrote:

> -rwsr-xr-x   1 root root        34751 zář  5 18:02 /usr/libexec/pt_chown

To je program, ktery zajistuje zmenu pristupovych prav psedoterminaloveho
zarizeni pri operaci grantpt(3). Mate-li devpts filesystem na /dev/pts,
tak to asi nepotrebujete.

> -r-sr-xr-x    1 root  root        15752 čec 21 16:45 /sbin/pwdb_chkpwd
> -r-sr-xr-x    1 root  root        16376 čec 21 16:45 /sbin/unix_chkpwd

To neni z glibc, ale z PAMu. Jsou to pomocne programy, ktere umoznuji
overit heslo z /etc/shadow i z programu, ktery nema rootovska prava (ovsem
pouze uzivatele, ktery to vola). Prvni je pro modul pam_pwdb, druhy pro
pam_unix_auth (?). Pouziva to treba xscreensaver (ktery tim padem nemusi
mit s-bit sam, coz je docela uleva).

> 2.prestalo mi fungovat programy zavisle na knihovne libXpm.so.4
> (php,webalizer).Nevite jak toto vyresit?/

Co myslite tim "prestalo mi fungovat"?